2010/11/21

咁就一年






今日係一個特別既日子:::
我記得第一次出去"擺檔"就係呢個SoHo Wine n Dine Handmade Craft Mart ~
好開心就係見到好多客友(客人朋友)~
從心的多謝一路支持及幫襯既朋友~!因為咁我先有精神同心情繼續做我鍾意既野~
我會繼續努力的~真的!

今日Special :::
遇上明哥~WOwwwwwww!
佢買左beatles earring + ring 俾朋友
Woreshi le~:)


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

係日本番黎學到咩呢~就係LOVE JOB ~
唔係要你開口埋口都係熱愛工作. 但係一個人係需要愛自己既職業的
而你又係總做緊果份工既時候.請投入去愛它吧
我們要努力向上~!

總有本身令埋我既Handmade野去日本賣...
點知係唔可行...差d俾警察拉...嚇死人咩\.0.!/

2 則留言: