2011/3/14

LoSo 嘜




LoSo Shop Facebook 900 fans :)
當有一千人,我希望有d慶祝活動~
詳情容後再諗 + 上 LoSo Shop 係三月底就二年喇~
THANKS FOR ALL YOUR LOVE AND SUPPORT!!!





終於俾我諗到方法喇~
之後我整既earring, ring,pin同 spoon necklace...etc
都會有LoSo嘜係個設計裹面 :)
真開心~ 買LoSo Shop 既 Handmade Design 可提防假冒XD
ANYWAY~有自己個嘜令我十分興奮~
(唔明我講咩..下次可以問下我 ~THANKS)


另外:::::::

前二日俾舊鐵dum到隻腳趾公/.\
dum到果下都無咩野..隻趾公立即變黑..黑左總腫埋
第二日開始好痛...尋日去左瑪莉醫院..
等左四小時...係無碎骨...
之後去左我 "e長"度fu藥 ..神奇地今日真係無咁痛...
希望fu多一兩日會唔痛...=-=
過幾日就去泰國..好怕被人踩....到....

btw~希望係泰國遇到d靚野啦~平安快樂回來~

三月尾見~








+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

SPOON NECKLACE MAKING WORKSHOP

Hi~~春天既天氣真係舒服~真想係LoSo Shop出面既 bamboo Garden玩下~係大自然的懷抱中整個Spoon Necklace 送俾自己或者朋友如何?或者整件細既俾自己既pet都幾好XD~
想親手整一個屬於自己既Spoon Necklace 嗎? Just e-mail us~ Peace :)

Hey~~~~The weather is so good now~Sunshine, windy,birds are singing around~In LoSo, we have a bamboo Garden outside LoSo Shop~
If you wanna make your own Spoon Necklace for yourself ......,friend or yr pet under the sun and super HUGE bamboos XP ? Just e-mail us~Peace :)

沒有留言:

張貼留言