2016/1/5

關於我的 2016



新年總是滿腔熱血,希望今年可以多點堅持。
Goodbye 2015! Say hello to 2016!

年中搬了去日本之後,朋友叫我寫多D 日本野學做
日本胡慧沖...講真25歲前都完全無留意日本野,
完全係聽外國Band ,canton pop 同香港Indie band
長大既一群,係大學畢業旅行去過一次日咁大把。
而家係日本旅活又做埋日文學生,覺得日本有好多
野我試過下又幾得意,可能好多野其實好多人都知,
得我唔知咪都寫下囉。

前兩年已經日本香港兩邊走,不過去認識其他國家
同文化唔係一朝一夕既事啦。今年會寫多D野,
當係一個紀錄咁寫,對日本地道小小既文化野
意野有興趣既朋友可以add我LoSo Shop既臉書,
大家交流下。


‪#‎愛既力量可以很大‬ ‪#‎新年係多野諗D‬ ‪#‎用一年紀錄下日本生活‬ ‪#‎不浪費facebook這好東西‬

沒有留言:

張貼留言